Günay Yumruktay / Söz Sizde
Günay Yumruktay / Söz Sizde

1K ile 2G için şikâyet ve öneri

1K ve 2G hat No’lu otobüslerin sefer sayılarının artırılmasını talep ediyorum. Hiç olmazsa 16.00 ile 17.00 saatleri arasında 1 saatliğine ek sefer konulamaz mı? Yıldırım Ertuğrulgazi durağından 5 dakikada bir geçen S2 hattının bir seferi bu saatlerde 1K veya 2G hattına konulsa. Okul çıkış saati, hastane çıkış saati, iş çıkış saati çakışınca inanılmaz yoğunluk oluyor bu hatlarda.

Ayrıca, otobüste yolculuk etmesini de bilmiyoruz açıkçası. Her gün gözlemliyorum, otobüsün orta kısmı ve biniş kısmı hıncahınç dolu iken, arka kısımları boş. Şoförlerin bazısı gerçekten çok iyi niyetle ilgileniyor, yerinden kalkıyor, yolcuları uyarıyor, herkesin binmesine, mağdur olmaması için çalışıyor. Bu şoförlere tüm yolcular adına teşekkür ediyorum. Zaten, yolcular da memnuniyetlerini belli ediyorlar. Bazı şoförler ise, giriş kapısında yoğunluk olduğu gibi ‘otobüs doldu’ deyip, durakta yolcuyu almadan devam ediyor. Böyle bir sıkıntı da var. Olan yine durakta bekleyen yolcuya oluyor. Bu defa mağdur olan yolcu ile şoför karşı karşıya kalıyor. Bazen tartışmalar da yaşanıyor.

Öte yandan bir önerim de, 1K veya 2G hattından birinin Şevket Yılmaz’dan Siteler-Kaplıkaya’daki Ertuğrulgazi Anadolu Lisesi’ne çıkması. Bu talebimin de değerlendirilmesini yetkililerin dikkatine sunuyorum.

Bu bilgiler ışığında Büyükşehir Belediyesi’nin, UKOME ve BURULAŞ’ın bir çözüm üretmelerini rica ediyorum.otobus-012.jpg Saygılarımla.

Bir vatandaş

 

B17/A No’lu hattın sefer sayıları yetersiz kalıyor!

Günay Bey iyi günler. Söz Sizde köşenizi sürekli takip etmekteyim. Vatandaş olarak yaşadığımız sorunların çözümüne katkı sunduğunuz için öncelikle teşekkür ederim.

Her gün iş çıkışı yaşadığımız bir sorunu paylaşmak istiyorum.

Umarım yetkililerimiz bir çözüm bulurlar.

Acemler istasyonundan hareket edip Yunuseli’ne giden B17A No’lu aracı beklemek de, yer bulup binmek de tam bir işkence. Her gün okul çıkışı, iş çıkışı aynı durumu yaşıyoruz.

Öğrenciler de, işten çıkıp evine gitmeye çalışan vatandaş da mağdur oluyor.

Otobüs tıklım tıklım balık istifi. Otobüse binmek bir işkence. Bazen orta kapıdan binmeye çalışıyoruz otobüse.

20 dakikada bir gelmesi gereken aracı 40 dakika bekliyoruz.

Çoğu zaman zaten dolu olduğu için binemiyoruz bile. Diğer otobüsü beklemek durumunda kalıyoruz.

Belli ki, bu hatta sefer sayısı yetersiz, otobüs yetersiz.

Buna rağmen UKOME’nin, BURULAŞ’ın çözüm üretmemesine anlam vermek zor.

Büyükşehir BelediyesiUKOME ve BURULAŞ yetkililerinin vatandaşın bu mağduriyetini gidermesini, çözüm üretmelerini bu hattı kullanan vatandaşlar olarak rica ediyoruz.

 Mağdur yolcu

 

Kapalı durak yapılmış ama bir eksikle

durak-006.jpgUludağ Üniversitesi İzmir Yolu üzerindeki bu durak gayet modern bir şekilde kapalı yapılmış.

Ancak bir şey unutulmuş… Durakta oturma bankı yok. 

UKOME ve BURULAŞ yetkililerinin dikkatine sunuyorum.

Umarım en kısa sürede bu eksiği giderirler. Saygılarımla.

Bir okurunuz

sizde-027.jpg

ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

BUGÜN EN ÇOK OKUNANLAR

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X