Avrupalı markalar bu bizim için fırsat

Damat, Tween ve D’S Damat markalarını bünyesinde barındıran Orka Holding’in Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, “İtalya, Fransa gibi ülkelerin tekstil ve hazır giyim markalarının enerjilerinin düşük ve yorgun olduğunu belirterek, ”Bu durum da biz

Avrupalı markalar bu bizim için fırsat

ASLIHAN AYDIN

Orakçıoğlu, Müstakil Sanayici ve İşadamları Derneği (MÜSİAD) Bursa Şubesi’nin önceki akşam gerçekleştirilen ‘Deri ve Sektör Kurulu Toplantısı’nda yaptığı konuşmada, 30 yıldır tekstil ve hazır giyim sektörünün içinde olduğunu ve tekstilin bir değişim süreci yaşadığını söyledi. Gelecekle ilgili umutsuz olmadığını dile getiren Orakçıoğlu, “İtalya, Fransa gibi ülkelerin markalarına baktığımız zaman bir kısmının başarılı olduğunu kabul edebiliriz ama bir çoğunun da enerjilerinin düşük ve yorgun olduklarını gözlemliyoruz. Bu durum da bize fırsat yaratıyor” ifadelerini kullandı.

BURSA YENİLİKLERLE DOLU 

Bursa’nın bir üretim üssü ve kendileri için çok önemli bir nokta olduğunu dile getiren Orakçıoğlu, “Birçok firma burada yeniliklerle dolu önemli çalışmalar yapıyor. Bursa, tasarım dışında Ar-Ge ve inovasyona da önem veriyor. Birçok ile de öncülük yapıyor. Kendi içinde birikimi olan bir şehir. Önümüzdeki dönemde bu birikimin üzerine dijitalleşme konusunda kendilerini geliştirirlerse çok iyi yerlere gelebileceklerine inanıyorum” diye konuştu. Türkiye’den çıkan markaların yurtdışındaki mağaza sayısının gün geçtikçe arttığına dikkat çeken Orakçıoğlu, şu anda 3 bin olan sayının 2 yıl içinde 5 bine çıkmasının beklendiğini de sözlerine ekledi.

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X