BUSKİ’ye modern çağrı merkezi

Bütünşehir uygulamasının ardından 17 ilçeye hizmet veren BUSKİ, banka konforunu aratmayan tahsilat büroları ve 24 saat kesintisiz hizmet veren çağrı merkezi ile hizmette kalite çıtasını yükseltti.

BUSKİ’ye modern çağrı merkezi
BUSKİ’nin 152 Evler Mahallesi’ndeki yenilenen tahsilat şubesi ile çağrı merkezini ziyaret eden Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, çağrı merkezinin Türkiye’deki en iyi işletim sistemine sahip merkezlerden biri olduğunu söyledi.

Bursalıların sağlıklı suya erişimi noktasında 17 ilçede de altyapı yatırımlarını aralıksız sürdüren Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü, diğer taraftan gelişen teknolojiye paralel olarak vatandaşların hizmete erişimini de azami düzeyde kolaylaştırıyor. Bu çalışmalar kapsamında BUSKİ’ye ait su faturası tahsilat merkezleri, banka konforunu aratmayacak şekilde yeniden dizayn ediliyor. İç ve dış görüntüsüyle tamamen yenilenen 152 Evler Mahallesi’ndeki tahsilat merkezi, vatandaşların ferah bir ortamda hizmet almalarını sağlıyor.

152 Evler Mahallesi’ndeki tahsilat bürosunun alt katı ‘Alo 185’ çağrı merkezi olarak yeniden dizayn edildi. Çağrı merkezi hizmet alanına 17 ilçe de dahil edilirken, ilçelerden yapılan aramalarda abonelerin meselelerine anında çözüm üretiliyor, Toplam 35 personelle günün 24 saati kesintisiz şekilde verilen hizmette, arıza kaydı, talep, şikayet, fatura ve abonelik bilgileri gibi tüm işlemler kolaylıkla yapılıyor. Vatandaşlardan gelen arıza ihbarları, görevliler tarafından anında bakım onarım ekiplerine bildirilirken, bunlar kısa zamanda çözüme kavuşturuluyor. Geri bildirim uygulaması ile vatandaşlar da yeniden bilgilendiriliyor.

Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, yenilenen tahsilat bürosu ile çağrı merkezini ziyaret etti. Beraberindeki BUSKİ Genel Müdürü İsmail Hakkı Çetinavcı’dan çalışmalar hakkında bilgi alan Başkan Altepe, “Daha sağlıklı ve yaşanılabilir bir kent için hizmet altyapımızı da sürekli iyileştiriyoruz. Türkiye’nin en iyi işletim sistemine sahip çağrı merkezini Bursa’ya kazandırdık. 90 ayrı hat ile verilen hizmette vatandaşlarımız telefon başında dakikalarca beklemeden anından görevlilere ulaşabiliyor. Sorunlar anında arıza ekiplerine bildiriliyor ve sorun da kısa zamanda çözüme kavuşuyor. Bunun yanında 4 olan mobil tahsilat aracı sayımız 10’a çıktı. Bir noktada tahsilat için uzun kuyruk oluştuğu andan bir aracımızı oraya yönlendirip, vatandaşlarımızın uzun süre beklememesini sağlıyoruz” diye konuştu.

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X