Elektrik faturanızı öderken kazanın

Enerjide müşteri memnuniyeti ve teknolojiye önem veren firmalar, müşterilerine kazandırmaya devam ediyor.

Elektrik faturanızı öderken kazanın

Sektörün öncü şirketi Limak Enerji, sektörde bir ilki daha hayata geçirerek, Türkiye’nin ilk online cüzdanı olan fastPay mobil uygulamasıyla elektrik faturalarını öderken müşterilerine yüzde 5 indirim kazandırıyor.

Söz konusu indirim tutarı, kullanıcının fastPay bakiyesine yükleniyor. Şirketten konuya ilişkin yapılan açıklamada, müşterilerin bu fırsattan yararlanmaları için yapmaları gereken tek şeyin elektrik faturalarını fastPay üzerinden ödemek olduğu belirtildi.

150 TL’ye kadar yapılan ödemelerde yüzde 5 indirim olanağı tanıyan mobil uygulama ile müşterilerin indirimlerini fastPay hesabında biriktirerek, nakit olarak ATM’den çekebilecekleri gibi farklı faturalarını ödeme imkanına da kavuştuğu dile getirilen açıklamada, ”Ayrıca müşteriler, uygulama içindeki diğer anlaşmalı kurum ödemelerini de biriken tutarlar ile gerçekleştirebiliyorlar. 

Hem konut hem de ticarethane müşterilerinin ödeme gerçekleştirebildiği fastPay uygulamasında otomatik ödeme talimatı olanlar da unutulmadı. Otomatik ödeme talimatı olan müşteriler, son ödeme tarihine en geç bir gün kala ödemelerini fastPay üzerinden gerçekleştirirlerse yüzde 5 indirimden faydalanabiliyorlar” denildi.

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ HIZLA ARTIYOR

Tüm bankalara ait kredi kartlarının eklenebildiği fastPay uygulamasının, kredi kartlarına uygulanan komisyonu da ortadan kaldırdığı ifade edilen açıklamada görüşlerine yer verilen Limak Enerji Uludağ Elektrik Genel Müdürü Ali Erman Aytac şu ifadeleri kullandı: “Müşterilerimize; bu uygulamayla ödeme yaptıklarında hem zamandan kazanma hem de indirimden yararlanma imkanı sunuyoruz.

Müşteri işlem merkezlerimize gelmeden, herhangi bir indirim sözleşmesi imzalamadan elektrik faturalarını öderken indirimden yararlanıyor.

Türkiye’de hizmet verdiğimiz bölgenin dinamikleri ve beklentilerini de göz önünde bulundurarak işbirliği yaptığımız fastPay kampanyası, bu bölgelerde çok büyük bir ilgiyle karşılandı.

Müşteri memnuniyetini kurumsal kültür haline getiren şirketimizde, 2018 yılının sonunda müşteri memnuniyeti yüzdesini yüzde 90’ın üzerine çıkarmayı hedefliyoruz.“

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X