Bugun...
Bizi izleyin:



Instagram'a 2 yeni özellik

Tarih: 12-01-2017 08:52:00 + -


Instagram Hikaye özelliği için istatistik ve reklam özelliği duyuruldu. Artık Instagram hikayelerine reklam verilebilecek ve içeriklerin istatistikleri de görülebilecek.


Instagram'a 2 yeni özellik

Facebook, Instagram'a getirdiği ‘hikaye’ özelliğinden sonra, ‘hikaye’ özelliğine yeni özellikler eklediğini duyurdu.


Ekim ayında günde 100 milyon insanın kullandığı Instagram Hikayeleri, bugün günde 150 milyon insan tarafından kullanılıyor.


Her beş hikayeden birinin, izleyicilerden direkt mesaj aldığını da açıklayan Facebook, özellikle etkileşim konusunda iddialı olduklarını vurguladı.


Facebook, hızlı bir şekilde Instagram'a eklediği ve büyüttüğü hikayeler özelliğinden, şimdi de reklamlarla para kazanacak.


Instagram artık, hikayelerde de reklamlar gösterecek.


Hikayelerden link alma ve direkt mesaj üzerinden firmalarla iletişim kurma noktasında, şirketlere gösterimden farklı olarak ek imkanlar sunulacak.


Instagram kullanan insanların yüzde 70’i bir işletmeyi takip ediyor ve platformda en çok izlenen hikayelerin üçte biri işletmelerin paylaştığı hikayeler.


Hikayelerin yaklaşık yüzde 70’i sesli bir şekilde izlenirken, yüzde 25’i Boomerang videolarından oluşuyor. Bu yüzden Instagram, Facebook için oldukça ciddi bir reklam kapısı.


HİKAYE İSTATİSTİKLERİ
 

Global olarak kullanıma sunulan hikaye İstatistikleri sayesinde Instagram’da işletme profili bulunan işletmeler her hikaye için erişim, etkileşim, yanıtlar ve görüntülenme rakamları gibi verileri görüntüleyebilecek. Bu istatistikleri görüntüleyerek, hedef kitlelerine daha uygun, onlar için daha anlamlı içerikler oluşturabilecek.


​HİKAYE REKLAMLARI
 

Instagram aynı zamanda hikayelerde tam ekran reklamları da test etmeye başlıyor. Hedefleme, erişim ve ölçümleme gibi özelliklere sahip olacak olan reklamlar ile işletmeler hikayeleri izleyen insanların ilgi alanlarına uygun içerikler oluşturabilecek. Hikayelerin yaklaşık yüzde 70’inin sesli izlendiği göz önünde bulundurulduğunda, kapsayıcı, tam ekran reklamlar insanların daha önce deneyimlemediği bir yakınlık sağlıyor.




Kaynak: ntv.com.tr



DİĞER Teknoloji Haberleri

ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
FOTO GALERİ
  • Bursa'da bahar coşkusu böyle kaydedildi
    Bursa'da bahar coşkusu böyle kaydedildi
  • Akhisar Bld. 5- 1 Bursaspor
    Akhisar Bld. 5- 1 Bursaspor
  • İstanbul Autoshow 2017 kapılarını açtı
    İstanbul Autoshow 2017 kapılarını açtı
  • Bursa'da referandum sonucunu davul zurna ile kutladılar
    Bursa'da referandum sonucunu davul zurna ile kutladılar
  • Tarihi halkoylamasından ilk kareler
    Tarihi halkoylamasından ilk kareler
  • Bursa Hayvanat Bahçesi yavrularla şenlendi
    Bursa Hayvanat Bahçesi yavrularla şenlendi
FOTO GALERİ
VİDEO GALERİ
  • 'Rahvan At Yarışları' renkli görüntülere sahne oldu
    'Rahvan At Yarışları' renkli görüntülere sahne oldu
  • Bursa'da piknik yolunda kaza: 1 ölü, 3 yaralı
    Bursa'da piknik yolunda kaza: 1 ölü, 3 yaralı
  • Zonguldak'ta antitank füzesi parçaları ele geçirildi
    Zonguldak'ta antitank füzesi parçaları ele geçirildi
  • Vodafone 12. İstanbul Yarı Maratonunda iki rekor
    Vodafone 12. İstanbul Yarı Maratonunda iki rekor
  • Erdoğan: 'Bilecekler ki Türk Silahlı Kuvvetleri her an gelebilir'
    Erdoğan: 'Bilecekler ki Türk Silahlı Kuvvetleri her an gelebilir'
  • Cami inşaatındaki çökme anı kamerada
    Cami inşaatındaki çökme anı kamerada
VİDEO GALERİ
YUKARI