Yılbaşı alışverişi ciroları artırdı

Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, yıl başlarında yoğun bir hediyeleşme trafiği yaşandığını söyledi.

Yılbaşı alışverişi ciroları artırdı

Bunun perakendeye, özellikle de hediyelik eşya satışlarına çok olumlu yansıdığını, hatta bazen yılı kurtardığını dile getiren Öncel, hediyelik alışverişlerin genel bir yelpazeye yayılsa da bazı ürünlerde yoğunlaştığını aktardı. Öncel, ”Yıl başlarında hediyelik eşya olarak çocuklar için oyuncak ve kıyafet, kadınlar için kozmetik, parfüm, eşarp, çamaşır, mücevher, erkekler için ise gömlek, kravat, kalem ve ofis malzemeleri ağırlıkla tercih ediliyor. Yeni yıl öncesi yapılan yılbaşı alışverişleri sayesinde aralık ayı ciroları en az yüzde 20 olmak üzere yüzde 80’e varan oranlarda artıyor” dedi.

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X