İndirimlere yoğun ilgi

Doğuş Grubu çatısı altındaki Related Digital verilerine göre, bu yıl Efsane Cuma’da 2 milyon 265 bin ürün satıldı.

İndirimlere yoğun ilgi

Related Digital, indirimli satışların yapıldığı ‘Efsane Cuma’ kampanyalarına ilişkin veriler sundu. Buna göre, dijital pazarlama dünyasına da damgasını vuran kampanyalar kapsamında, markalar satışlarını geçen yıla oranla iki kat arttırdı. Firmanın hizmet verdiği bine yakın farklı e-ticaret sitesinden topladığı verilere göre, bu yıl Efsane Cuma’da yüzde 45’lik artış yaşandı ve 2 milyon 265 bin ürün satışı gerçekleşti. Söz konusu rakam geçen yıl 1 milyon 564 bin olarak kaydedilmişti.

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X