KOBİ’lerde ahlaki problem daha fazla

Türkiye İktisadi Girişim ve İş Ahlakı Derneği (İGİAD) tarafından yapılan ve Nesiller Boyu İş Ahlakı sloganıyla duyurulan Türkiye İş Ahlakı Araştırması 2018 sonuçları, İstanbul Ticaret Odası’nda (İTO) dün açıklandı.

KOBİ’lerde ahlaki problem daha fazla

Rekabet Kurumu Başkanı Ömer Torlak, konuyla ilgili sunumunda, ”En çok karşılaşılan iş ahlakı problemlerine genel olarak baktığımızda, yalan söyleme, aynı ürünü farklı fiyatlarla satmaya çalışma, aldatıcı reklam ve verilen sözlerin tutulmaması ilk dört sıradaki en çok algılanan ahlak problemleri olarak karşımıza çıkıyor” dedi.

KOBİ’lerdeki ahlaki yaklaşıma da değinen Torlak, “Maalesef KOBİ’lerimizde ahlaki problemlerle karşılaşma sıklığı büyük ölçekli işletmelere göre bir miktar daha fazla” ifadelerini kullandı. Çalışanlar açısından bakıldığında da yalanın yine birinci sırada karşılarını çıktığını ifade eden Torlak, ”İşe geç gelme, işin hakkını vermeme yine yüksek oranda algılanan iş ahlakı problemleri” diye konuştu.

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X