Mudanya’nın en prestijli projesini hazırladık

Mehmet Kurt, 35 dönüm arazi üzerinde 402 konutluk Seyirtepe Konakları projesini hayata geçirdiklerini belirtti.

”İçinde 10 dönüm belediye ile ortaklaşa yaptığımız park, 6,5 dönüm peyzaj alanı, 2,5 kilometre yürüyüş yolu, 5 havuz, sosyal tesis alanı ve bir alışveriş merkezi olacak” dedi.

Lik Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Kurt, Seyirtepe Konakları’nın Mudanya’nın en prestijli bölgesinde, Bursa’nın yeni bir markası olacağını söyledi.

Mehmet Kurt, baba mesleğini devam ettirdiklerini ve Bursa dışında birçok projeye imza attıklarını belirterek, ”Bursa’da ilk olarak Nilüfer’de Miss Park Villaları’nı inşa ettik. 10 yıldır da Mudanya’da projeler yapıyoruz.

Mudanya’ya marka konutlar kazandırdık. Toplam 1.180 konut teslim ettik ve iskanlarını aldık. Çıtamızı daha yukarı taşımak için çalışıyoruz” dedi. Şimdi de Mudanya’nın en prestijli projesini hazırladıklarını ileri süren Kurt, “35 dönüm arazi üzerine 402 konutluk Seyirtepe Konakları’nın inşa ediyoruz.

10 dönüm belediye ile ortaklaşa yaptığımız bir park ve 6,5 dönüm içinde meyve ağaçlarının da olduğu peyzaj alanı olacak. Yani projede toplam 16,5 dönümlük yeşil alan bulunacak.

Sitenin etrafında 2,5 kilometre yürüyüş yolu yer alacak. 5 havuz ve sosyal tesis alanı mevcut. Ayrıca sitede oturanların tüm ihtiyaçlarını karşılayacakları bin metrekarelik bir alışveriş merkezi olacak” diye konuştu.

ÖRNEK DAİRELER HAZIR

Örnek dairelerin hazır olduğunu dile getiren Kurt, ”Önceki projelerde arazi darlığından yapamadıklarımızı bu projede hayata geçirdik.

Evlerin yüzde 90’ı deniz görüyor. Mudanya’nın en prestijli bölgesinde, Bursa’nın yeni bir markası olacak” dedi. Seyirtepe Konakları projesinin yüzde 30’unun tamamlandığını vurgulayan Kurt, “Konut kampanyasına biz de katıldık.

Bir süreliğine fiyatlarımızda yüzde 20 indirim uyguluyoruz. Ayrıca yarısını ödeyip, kalanını da 18 ay sıfır faiz ile ödeme imkanı sunuyoruz”ifadelerini kullandı. Kurt, metrekaresinin 4 bin liradan satışa sunulan konutların, 500 bin ile 1,5 milyon lira arasında değişen fiyatlarla satıldığını söyledi.

ÜÇ PROJE DAHA DEVAM EDİYOR

Seyirtepe Konakları projesi dışında 3 projelerinin daha bulunduğunu anlatan Mehmet Kurt, “Lik City isimli sahile yakın 24 dairelik butik bir projemiz var. İdo’ya, okula, camiye yakın. İstanbul ile Bursa bağlantısı olanlar için çok uygun bir proje.

Denize 200 metre mesafede bulunuyor. 24 daireden oluşturduğumuz bir Beştepe Konutları projemiz var. Mudanya’nın en yüksek tepesinde ve 2019 sonunda teslim edilecek.

Son olarak ise Dikilitaş Konakları isimli iki etaptan oluşacak 100 daire yapıyoruz. Mudanya’daki Siemens’in karşısında, otopark alanı, yüzme havuzu, spor alanları ve yine çocuklar için oyun alanları olacak. 2020’nin ilk çeyreğinde teslim etmeyi planlıyoruz.”

SEÇİMDEN SONRA HAREKETLİLİK ARTAR

-Kentsel dönüşüm olmazsa olmaz. Ancak parsel değil, ada bazında yapılmalı.
-Sektörün bir süredir kırılgan, müteahhitlerin maliyetleri yükseldi.
-Nisan kadar yüksek kredi oranları nedeniyle satış mümkün değildi.
-Son düzenlemeler sektöre olumlu yansıdı. Seçimden sonra hareketlilik artar.
-Konut kredilerinde faiz oranının her zaman 1’in altında olması gerekiyor.
-Yabancılara yaptığımız satışların ihracat olarak değerlendirilmeli.
-Eximbank kredilerinin müteahhitlere de kullandırılmasını istiyoruz.
-İmar affı geldi ama bundan sonrası için mutlaka ağır yaptırımlar olmalı.