Reklamda dijital’in payı artıyor

Reklamcılar Derneği’nin Deloitte iş birliği ile hazırladığı 2017 Medya ve Reklam Yatırımları Raporu açıklandı.

Reklamda dijital’in payı artıyor

Reklamcılar Derneği Asbaşkanı Demet İkiler, medya yatırımlarının bir önceki yıla göre yüzde 6,3’lük artış gösterdiğini, 2018 yılı için ise yüzde 7 ile yüzde 10 arasında bir büyüme öngördüklerini söyledi.

Dijitalin toplam reklam yatırımları içinde aldığı payın geçen yıl yüzde 37,3’e çıktığına işaret eden İkiler, ‘Basın yüzde 21’lerden yüzde 15 civarına, televizyon yüzde 38’den yüzde 34 seviyesine düştü. Diğer mecralarda çok büyük bir değişim görmüyoruz’ diye konuştu.

 

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X