Özdal, yazısında şu ifadeleri kullandı:
Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın ‘Go Türkiye’ isimli seyahat rehberi platformunun, yabancı turistler için hazırladığı reklamda gördük, “Keyfini çıkarın ben aşılıyım” yazılı maskeleri.
Evet, turizm sektörünün turiste, ülkenin dövize çok ama çok ihtiyacı var.
Kuşkusuz, turizm sektöründe çalışan binlerce işletme sahibi, 10 binlerce emekçi, zor, çok zor durumda.
Hiç şüphe yok ki turizm beldelerine meyve, sebze satan köylü, perişan, perperişan durumda.
Ancak, turist gelsin diye, koca bir milleti rencide edecek, turizm sektörünü değersizleştirecek, elin ABD’li muhabirinin bile, ‘sömürge zihniyeti’ yakıştırmalarına muhatap olacak bir kampanya ile değil.
Maskeli kampanya bize 1946’da İstanbul’a gelen Missouri zırhlısını andırdı.
Peki bugün, bu kampanya ile ne yapılmaya çalışıldı, kime ne mesaj verilmek istendi?
Olay Gazetesi Yazarı Mustafa Özdal’ın yazısının tamamı için tıklayın…