Olay Gazetesi Bursa

Arızalı ürün otomatları

Sayın Günay Yumruktay, köşenizi sürekli takip ediyoruz ve yaşadığımız sorunların çözümüne sunduğunuz katkıdan dolayı teşekkür ediyoruz. Size aktaracağım sorun şu ki ve eminim bir çok kişinin de başına gelmiştir. Metro istasyonlarında yer alan içecek ve yiyecek otomatlarının bir kısmı sürekli arızalı. İstasyonda bekleyen yolcular gerek kendisi gerekse de çocukları için zaruri durumlarda bu otomatları kullanmak […]

Sayın Günay Yumruktay, köşenizi sürekli takip ediyoruz ve yaşadığımız sorunların çözümüne sunduğunuz katkıdan dolayı teşekkür ediyoruz.

Size aktaracağım sorun şu ki ve eminim bir çok kişinin de başına gelmiştir. Metro istasyonlarında yer alan içecek ve yiyecek otomatlarının bir kısmı sürekli arızalı.

İstasyonda bekleyen yolcular gerek kendisi gerekse de çocukları için zaruri durumlarda bu otomatları kullanmak istiyorlar.

Ancak, parasını ödediğimiz halde bazen ürünü alamıyoruz.

Ürünü alamadığımız gibi otomata attığımız parayı da geri alamıyoruz.

Haliyle vatandaş olarak mağdur oluyoruz. Otomatta kalan ve geri alamadığımız 2-3 lira ve günde en az 25-30 kişinin başına böyle bir olay geldiğini düşünürsek ortada bir mağduriyet olduğu anlaşılıyor.

Ürün almak isteyen vatandaş da diğer yolcular tarafından ‘otomatlar arızalı, para yutuyor’ dediğine dahi şahit olmaktayız.

Bu otomatlar düzgün çalışsa eminim daha çok hizmet verecektir.

Büyükşehir Belediyesi’nin ve bu otomatlardan sorumlu ilgili firmaların vatandaşın mağdur olmaması adına bu otomatlarla ilgili önlemlerini almalarını rica ediyorum.

Saygılarımla.

İsminin yayımlanmasını istemiyor

 

Anestezi uzmanı sıkıntısı mı var?

Geçtiğimiz günlerde ameliyat olmak için Bursa Şehir Hastanesi’ne gittim. Bana göre hastane gerçekten çok güzel, konforlu.

Ancak birtakım işlemlerde sıkıntı yaşanmakta. Bahsettiğim gibi ameliyat olmak için anestezi uzmanından randevu almam gerekiyordu.

Anestezi uzmanına ulaşmak ne mümkün. 3-4 gün hastaneye gidip gelmek durumunda kaldım. Çünkü, MHRS’den bu bölüm için randevu alamıyorsunuz. Hastaneden randevu almak için de gece 12’den sonra hastaneye gidip sıra almanız gerekiyor.

Ertesi gün 40 kişinin muayene olacağı birim için 60’tan fazla kayıt yapılıyor. Geri kalan bölüm bir sonraki güne sarkıyor.

Eğer sıra gelmiyorsa tekrar gece 12’den sonra hastaneye gidip sıraya girip randevu oluşturmanız gerekiyor.

Ulaşım zaten sıkıntılı. Gece 12’den sonra özel aracı olmayan bir hasta nasıl gidecek de randevu alacak. Ayrıca, böyle büyük bir hastanede anestezi uzmanının az olması da sıkıntı. Hastane yönetiminin, bu tür mağduriyetlerin önlenmesi adına anestezi uzmanı sayısının artırılması ve çözüm bulunması gerekiyor.

Bir okur

 

Metro istasyonlarında WC ihtiyacı var

Günay Bey, 26 Aralık 2019 tarihinde Olay gazetesindeki köşenizde isminin açıklanmasını istemeyen duyarlı Bursalı bir vatandaşımızın “Bursaray İstasyonlarında Halka Açık WC Neden Yok” başlıklı çok hassas ve son derece önemli bir konuya köşenizde yer verdiğiniz için sizi kutluyor ve teşekkür ediyorum.

Duyarlı bir vatandaş olarak ben de Büyükşehir Belediyesi’nin konuya istinaden verdiği yanıttan açıkçası ikna olmadım. Nedeni ise, metro istasyonlarında birçok işyeri bulunmakta ve bunlar birtakım malzemeler kullanmakta. Isıtıcı, elektrikli aletler vb. gibi.

Emniyet ve güvenlik açısından bu işyerlerinde kullanılan cihazlar WC’lerden daha mı az tehlikeli acaba diye düşünmeden kendimi alamadım açıkçası.

Umarım yetkililer konuyu bir kez daha değerlendirirler.

Saygılarımla.

Bir okur