Olay Gazetesi Bursa

Pırıl pırıl akan Demirci Deresi’ne ne oldu da foseptik akmaya başladı?

Günay Bey öncelikle iyi günler dileriz. Size Demirci Mahallesi’nden ulaşmaktayız. Köyümüz, mahallemiz şirin bir yerdir. Mahallenin ortasından geçen Demirci Deresi vardır. Mahallemizden geçen Demirci Deresi yakın zamana kadar pırıl pırıl suyu akan tertemiz bir dereydi. Mahallenin üst taraflarında ve mahalle içinde yaşayanlar bu derenin ve doğanın güzelliğiyle serinlemekteydi. Ne yazık ki, bu buz gibi suyu […]

Günay Bey öncelikle iyi günler dileriz. Size Demirci Mahallesi’nden ulaşmaktayız. Köyümüz, mahallemiz şirin bir yerdir. Mahallenin ortasından geçen Demirci Deresi vardır. Mahallemizden geçen Demirci Deresi yakın zamana kadar pırıl pırıl suyu akan tertemiz bir dereydi. Mahallenin üst taraflarında ve mahalle içinde yaşayanlar bu derenin ve doğanın güzelliğiyle serinlemekteydi.

Ne yazık ki, bu buz gibi suyu olan, insanların içini serinleten görüntüsü yok. Artık bu dere ağır bir şekilde kanalizasyon kokmakta. Ne mahallenin üst taraflarında yaşayanlar bağ bahçelerini sulayabiliyor ne de mahalle içinde kokudan duruluyor. Dere, artık sağlık değil mikrop yuvası haline gelmiş durumda. Çevre kirliliği bir tarafa toplum sağlığını da tehdit eder bir hale gelmiş durumda.

Doğal olarak, bu koronavirüs günlerinde toplum sağlığı ayrı bir önem kazanmakta. Virüsten korunurken, lağım kokusundan mikrop yuvasına dönmüş bir ortamda yaşamak da hiç hoş değil.

Büyükşehir Belediyemizin veya ilgili belediyenin bir an önce bu kirliliğin kaynağını bulup, ivedilikle çözüm üretmesini beklemekteyiz.

Bir grup mahalle sakini

 

Yaz gününde buzdolabı bozulur da servis gecikirse ne olur?

6 yıl önce kalitesine ve servis garantisine güvendiğim için Arçelik buzdolabı aldım. 13 Ağustos 2020 tarihinde buzdolabının soğutmadığını fark ettim.

Aynı gün Arçelik müşteri hizmetleri servisini aradım .

Bana 14 Ağustos 2020 tarihinden önce servis gönderemeyeceklerini bildirdiler. Bu tarihin, sıcak havada buzdolabı tamiri için çok geç bir tarih olduğunu, buzdolabındaki yiyeceklerin bozulacağını iletip daha erken bir tarihte ilgilenmeleri konusunda ricada bulundum.

Ertesi gün sabah İhsaniye ya da Görükle’deki servislerle görüşmemi istediler.

12 Ağustos 2020 tarihinde bahsedilen şubeleri aradım onlar da 14 Ağustos’tan önce gelemeyeceklerini söylediler. Aynı gün difrizin de soğutmadığını fark ettim, kış için difrize koyduğum yiyecekler ve et ürünleri bozuldu.

Haliyle üzülerek hepsini çöpe atmak zorunda kaldım.

Akabinde tekrar müşteri hizmetlerini aradım durumun aciliyetini ilettim.

Bana, sadece not alabilirim, gelebilirlerse yardımcı oluruz, dediler. 

Daha sonra ilgili servisten aradılar 14 Ağustos tarihinde geleceklerini söylediler.

Israr edince 13 Ağustos’ta gelebileceklerini söylediler.

Nihayetinde 13 Ağustos Perşembe günü geldiler.

Gelen servis elemanları bu defa gerekli olan parçanın şu an ellerinde olmadığını ancak cumartesi günü temin edebileceklerini söyleyerek gittiler.

Sonuç olarak, Arçelik gibi kalitesine ve servis ağının çokluğuna güvendiğimiz markanın mağduru olduk. Buzdolabı ve difrizdeki yiyeceklerin bu yaz gününde çöpe gitmesine üzülelim, servisin geldiğinde parçanın ellerinde olmadığına mı şaşıralım bilemedik.

Umarım cumartesi günü gerekli parça temin edilir de servise ödeyeceğimiz 900 TL’ye değer.

Zeynep Salar