Olay Gazetesi Bursa

Vatandaşın klima şikâyetine BURULAŞ’tan açıklama geldi

Günay Bey merhaba, 26.6.2018 tarihli köşe yazınız ile ilgili bilgilendirme yapma gereksiniminde bulunmaktayız. İlgi ve anlayışınız için teşekkür ederiz. Günay Bey, BURULAŞ’a ait toplu taşıma otobüslerimiz de klima sistemi, araç içerisinde sürücümüz tarafından çalıştırılmaktadır. Araçtaki yolcu yoğunluğuna bağlı olarak hissedilen ısı gün içinde değişim gösterebiliyor. Nadiren gün içinde arızalanan klima sistemleri nedeniyle eldeki yedek araç […]

Günay Bey merhaba, 26.6.2018 tarihli köşe yazınız ile ilgili bilgilendirme yapma gereksiniminde bulunmaktayız.

İlgi ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

Günay Bey, BURULAŞ’a ait toplu taşıma otobüslerimiz de klima sistemi, araç içerisinde sürücümüz tarafından çalıştırılmaktadır.

Araçtaki yolcu yoğunluğuna bağlı olarak hissedilen ısı gün içinde değişim gösterebiliyor. Nadiren gün içinde arızalanan klima sistemleri nedeniyle eldeki yedek araç durumuna göre araç değişikliğini yapmaya çalışıyoruz.

Günay Bey, araçlarımızın bakım ve onarımlarını sürekli yapıyoruz ancak yedek araç durumu yeterli olmaması halinde yolcularımız klima sistemi arızalı olan araçlarla servise devam edebilme durumunda kalabilmektedir.

Trenlerde ise klima sistemi otomatik olup, araç sisteme dâhil olduğunda aktif hale gelir. Tren kapılarının her açılışında kabinlere taze hava girişi olduğu zaman ve yolcu yoğunluğuna bağlı olarak kabinin ısısı ve hissedilen ısı sürekli değişim göstermektedir. Klima ayarlarını sürücülerimizin değiştirmesi veya kapatması söz konusu olmadığı gibi personellerimize her konuda eğitim ve bilgilendirme yapıyoruz.

Günay Bey, yaşanan durum neticesinde yolcularımızın ve sizlerin çözüm odaklı ilgili yaklaşımları, bizlere hizmet anlayışımızın iyileştirme odaklı çözüm fırsatı haline geldiği bilincini taşımamıza yardımcı oluyor.

İlgi ve alakanıza teşekkür eder yaşanan mağduriyetten dolayı özür dileriz. 

Saygılarımızla.

Caner ADSAY BURULAŞ Halkla İlişkiler

 

2 yıldır çektiğimiz kokudan kurtulduk

Günay Bey, vatandaşın sesi olan Söz Sizde köşesi ile sorunların çözümüne katkı sunduğunuz için teşekkür ederim.

27 Haziran 2018 tarihinde “2 yıldır lağım kokusu çekiyoruz’ başlığıyla yayımladığınız şikâyetimizi belirten yazı üzerine BUSKİ ekipleri Anadolu Mahallesi Sabah Sokak’taki sorunu çözdüler. Bizi 2 yıldır çektiğimiz lağım kokusundan kurtardıkları için Büyükşehir Belediyesi BUSKİ ekiplerine Söz Sizde köşesi aracılığıyla sokak sakinleri adına teşekkür ediyoruz.

Mehmet YARDIMCIOĞLU