2.Lig’deki Bursa ekibinin oyuncusu 1.Lig’e imza attı

2.Lig’de mücadele eden İnegölspor’da orta saha oyuncusu Kerem Dönertaş, Trendyol 1.Lig ekiplerinden Bandırmaspor’a transfer oldu.

whatsapp image 2026 06 25 at 130409

İnegölspor ile bir yıllık sözleşmesi daha bulunan 24 yaşındaki futbolcudan İnegölspor’un bonservis bedeli kazanacağı öğrenildi.

Bordo beyazlı kulüpten yapılan açıklamada, “Emek ve mücadelene şahidiz. Yeni sezonda Bandırmaspor ile anlaşan futbolcumuz Kerem Dönertaş’a başarılar diliyoruz” ifadeleri yer aldı.

Geçtiğimiz sezonun başında Keçiörengücü’nden transfer edilen Kerem, İnegölspor ile 34 maça çıktı ve 9 gol, 4 asistlik performans göstererek dikkat çekti.

Bu arada İnegölspor, kalecisi Emre Şeker ile yeni sözleşme imzaladığını duyurdu.

Exit mobile version