Ahmet Nur Çebi koronavirüse yakalandı

Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi'nin koronavirüs testi pozitif çıktı.

438213

Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklama şöyle:

“Başkanımız Ahmet Nur Çebi’ye rutin kontroller gereği Covid-19 PCR testi yapılmış, test sonucunda pozitif bulguya rastlanmıştır.

İzolasyon ve tedavi sürecine derhal başlanan Başkanımız Ahmet Nur Çebi’ye geçmiş olsun dileklerimizi iletir, bir an önce sağlığına kavuşmasını dileriz.”

Exit mobile version