Albayrak ve Arda’dan sert tepki: Adalet istiyoruz…

Ankaragücü-Galatasaray karşılaşmasının ardından açıklamalarda bulunan Galatasaray 2'nci Başkanı Abdurrahim Albayrak ve futbolcu Arda Turan hakeme tepki gösterdi.

albayrak

Albayrak, “Futbolda adalet kalmadı, yeter artık” derken

Ardan Turan da şu ifadeleri kullandı:

“Adalet bizim üzerimizden sağlanacaksa buna da razıyım. Ülkenin geleceğini çöpe attınız. Yüzde 85’iniz futbolu bilmiyorsunuz. Biz herkes için adalet istiyoruiz. Biz görüyoruz, hissediyoruz. Hepsini görüyoruz. Yapılanları görüyoruz. Galatasaray yine ayağa kalkar, şampiyon olur ama doğru ve adaletli yönetin. Bırakın bu işleri, biz bunları yemiyoruz.”

Exit mobile version