Bakan Koca’dan kulüplere teşekkür mesajı!

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, taraftarlarını aşı olma çağrısı yapan kulüplere teşekkür mesajı yayınladı...

fahrettin koca trt haber 1566837

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından şu paylaşımı yaptı:

Taraftarlarına aşı olun çağrısı yapan futbol kulüplerimize ve KULÜPLER BİRLİĞİNE TEŞEKKÜR ediyorum. Aşımızı olalım ki, tribünlere tam kadro çıkalım.

Exit mobile version