Beşiktaş, EuroLeague’de

Euroleague, ligin gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanmaya devam edeceğini duyurdu. EuroLeague yönetimi tarafından, Beşiktaş GAİN'in, 20. takım olarak EuroLeague'e katılmasına karar verildi.

ekran resmi 2026 06 26 124955

Euroleague yönetimi, ligin gelecek sezondan itibaren 20 takımla devam edeceğini açıkladı.

Beşiktaş GAİN, Monaco’nun yerine 20. takım olarak EuroLeague’e katıldı.

Exit mobile version