Bursa’da Başkan Aydın’dan büyük vefa

Olay Gazetesi Yazarı Ahmet Emin Yılmaz, Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın'ın büyük vefa hareketini bugünkü köşesine taşıdı...

aey 24.06 yazı

Yılmaz, yazısında konuyla ilgili şu ifadeleri kullandı:

“Bursa 1987’de Büyükşehir statüsü alınca, Merkez İlçe yerine Osmangazi, Yıldırım ve Nilüfer ilçeleri kuruldu. 3 ilçe, 1989 yerel seçiminde ilk belediye başkanları ve meclis üyelerini seçtiler.

Kuruluşunun…

40. yılına adım atarken Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydınkurucu belediye meclis üyelerini bir araya getirerek vefa adımı attı

Bunun üzerine…

Osmangazi Kent Konseyi, 1989’da seçilen 37 Belediye Meclisi Üyesi’nden 14’ünün vefat ettiğini, 2 kişini de başka kentlere yerleştiğini belirledi.

Yaşayan 21 meclis üyesi, cumartesi saat 10.00’da Doburca Değirmenpark Tesisleri’nde yapılacak Vefa Buluşması’na Başkan Aydın adına davet edildi.

Aralarında…

Turhan Vatan, Sedat Özden, Nedim Balıkçılar, Haydar Küçükal, Hakkı Sarıtaş, İskender Elibol, Üstün Tunalıgil, Salih Kut, Hüseyin Kaplan, Ahmet Kömbe, Şahin Gençal, Ali İhsan Tosun’un bulunduğu meclis üyeleri hatırlanma mutluluğu yaşadılar.”

 

Olay Gazetesi Yazarı Ahmet Emin Yılmaz’ın köşe yazısının tamamını okumak için tıklayın…

 

Exit mobile version