Bursa’da belediyeden anons: ‘Destek için bölgeye gidin’

Bursa'nın Harmancık ilçesinde yeniden başlayan orman yangını nedeniyle Harmancık Belediyesi anons yaparak vatandaşların destek bölgeye gitmesini istedi.

bursada belediyeden anons destek icin bolgeye gidin 04824fc74fc2

Orhaneli ilçesi Harmancık yolu Meyran mevkisinde, soğutma çalışmalarının sürdüğü bölgede saat 15.00 sıralarında canlanan alevlere helikopterlerle müdahale edilirken, Harmancık Belediyesi’nden yapılan anonslarla da vatandaşların söndürme çalışmalarına destek vermek üzere bölgeye gitmesi çağrısı yapıldı.

Anonsla birlikte ilçede yaşayanlar araçlarıyla birlikte bölgeye hareket etti. (DHA)

Exit mobile version