Bursa’da ormanlık alanlara girişler yasaklandı! Valilik duyurdu…

Bursa Valiliği'nden orman yangınları ile mücadele adına önemli bir adım geldi. Yapılan açıklamaya göre ormanlık alanlara girişlere bir süreliğine yasak geldi.

orman

Bursa Valiliği olası orman yangınlarının önüne geçebilmek adına önemli bir adım attı.

Valilik açıklamasında ormanlık alanlara girişlerin 20 Haziran-15 Ekim 2026 tarihleri arasında yasaklandığı ifade edildi.

Exit mobile version