Bursa’daki bu yangın yeniden alev aldı! İki mahalle tahliye ediliyor

Bursa'nın Harmancık ilçesindeki orman yangını tekrar başladı. İki mahallenin tahliye edilmeye çalışıldığı bölgeye, 3 uçak ve 2 yangın söndürme helikopteri sevk edildi.

aw50551405

Harmancık ilçesi dün başlayan ve akşam saatlerinde kontrol altına alınan yangın, bugün öğleden sonra yeniden büyüdü.

Bölgeye 3 uçak ve 2 yangın söndürme helikopteri sevk edildi. Harmancık’taki Çakmak ve Orhaneli Yakuplar Mahallesi’nde tedbir için tahliye çalışmaları başlatıldı.

İtfaiye ekiplerinin alevlerle süren savaşına vatandaşlar da tankerleriyle su taşıyarak destek olmaya çalışıyor.

Exit mobile version