Anıtlar Kurulu tarafından yaklaşık 6 ay önce çalışmaları durdurulan binanın arka kısmı tamamen çökerken, ön cephesi ise havada asılı kalmış durumda.
ALTI OTOPARK ÜSTÜ ENKAZ!
Tarihi metruk binanın hemen alt kısmı aktif olarak kullanılan bir otoparkın ana giriş ve çıkış arteri konumunda olması nedeniyle gün içinde yüzlerce araç ve yaya geçiş yapıyor. Binanın üzerindeki ön cephenin ise tamamen çürümüş durumda olması tehlikeye neden oluyor.
Yapının arka bölümünün büyük bir kısmının çökmesi nedeniyle çevre güvenliğini sağlaması için asılan yeşil koruma filesinin ise yırtıldığı ve hiçbir koruyuculuğunun kalmadığı görülüyor. Vatandaşlar yıkımının bekletildiği bu bina sorununun bir an önce çözülmesini bekliyor.

