Derbiyi F.Bahçe kazandı! Terim resmen çıldırdı…

Spor Toto Süper Lig'in 13. haftasında oynanan derbide Fenerbahçe deplasmanda Galatasaray'ı 2-1 yendi. Fenerbahçe'de Tisserand 82. dakikada, Galatasaray'da da teknik direktör Fatih Terim kırmızı kart gördü. Hakem Halil Umut Meler maçta 13 kez kartına başvurdu.

mac 6

Spor Toto Süper Lig’in 13. haftasındaki derbide Fenerbahçe deplasmanda Galatasaray’ı 2-1 yendi.

Exit mobile version