Sarı lacivertli kulüpten yapılan açıklama şöyle;
F.Bahçe’den TFF’ye flaş başvuru!
Fenerbahçe Kulübü, Alanyaspor maçında kural hatası yapıldığı iddiasıyla Türkiye Futbol Federasyonu'na başvuru yapma kararı aldı...


Sarı lacivertli kulüpten yapılan açıklama şöyle;