Gürsu Belediye Başkanı Işık’tan Bursaspor’a ziyaret

Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri’nde Bursaspor Başkanı Enes Çelik ile bir araya geldi. Ziyarette Işık’ın Bursaspor Vakfı üyelik kaydı da gerçekleştirildi.

Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, Bursaspor’un Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri’ni ziyaret ederek Başkan Enes Çelik ile bir araya geldi.

Ziyarette Bursaspor’un gündemine ilişkin görüş alışverişinde bulunulurken, Başkan Işık’ın Bursaspor Vakfı üyelik kaydı da gerçekleştirildi.

Bursaspor yönetimi, ziyareti dolayısıyla Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık’a teşekkür etti.

 

Exit mobile version