İnegölspor koptu gidiyor!

2.Lig Kırmızı Grup'taki Bursa ekibi, evinde Sarıyer'i de tek golle geçip üst üste ikinci maçını kazandı...

inegol 2

Şaban Yıldırım’ın takımın başına geçmesiyle toparlanmaya başlayan bordo beyazlı ekip, Bayburt deplasmanından sonra evinde Sarıyer’i de 1-0’lık skorla devirip çıkışa geçti…

İnegölspor’a 3 puanı getiren golü 73. dakikada Gülhan Üreyen kaydetti.

Bordo beyazlı kulüp, bu galibiyetle ligde 21 puanla 11. sıraya yükseldi.

Exit mobile version