Şaban Yıldırım: İnşallah iyi bir sonuçla döneceğiz

İnegölspor'da Teknik Direktör Şaban Yıldırım, cumartesi günü deplasmandaki Diyarbekirspor maçına ilişkin açıklama yaptı.

saban yildirim14

İnegölspor, deplasmandaki Diyarbekirspor maçı hazırlıklarını kulüp tesislerinde yaptığı idman ile sürdürdü.

Antrenman sonrası bordo beyazlıların teknik direktörü Şaban Yıldırım açıklamalarda bulundu.

Yıldırım, şunları söyledi:

“Kolay bir maç yok. Ayrıca uzak ve zor bir deplasmana gideceğiz. Çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Ufak tefek sakatlıklarımız var. Onlarında hafta sonuna kadar daha iyi olacaklarını düşünüyoruz. Kadir’in önemli bir sakatlığı var. Onun dışında herhangi bir eksiğimiz yok. İnşallah iyi bir sonuçla döneceğiz.”

Exit mobile version