Trabzonspor’da korona şoku

Trabzonspor'da bir oyuncunun Covid-19 testi pozitif çıktı.

thumbs b c 011707785e58f89b82bca31a6de6d64b

Trabzonspor Kulübü, bir oyuncusunun yeni tip koronavirüs (Covid-19) test sonucunun pozitif çıktığını duyurdu.

Trabzonspor Kulübünden yapılan açıklamada, “Soğuk algınlığı belirtileri gösteren bir oyuncumuzun yapılan Covid-19 PCR kontrolünde testi pozitif çıkmıştır. Oyuncumuzun sağlık durumu iyi olup tedavi ve izolasyon süreçleri başlamıştır.” ifadesine yer verildi.

AA

Exit mobile version