TFF 1.Lig’de geçtiğimiz hafta Adana demirspor ve Giresunspor maçında dolu tribünler uzun süre gündemdeki yerini korumuştu. Her iki takımında tribünlere yaklaşık 5 bin taraftar almasının cezası belli oldu.
PFDK, pandemi döneminde tribünlerini seyirciyle dolduran ve tepki çeken Adana Demirspor ve Giresunspor’a 65’er bin TL para cezası verdi.
Her iki kulübün de yaklaşık 5 bin kişiyi stadyuma almasının ardından verilen bu ceza büyük tartışmalara neden olurken, önümüzdeki haftalarda takımların nasıl bir aksiyon alacağı merak konusu oldu.

