Otobüs ve trenlerde klima kimin elinde?

Yaz geldi, sıcaklar bunaltmaya başladı. Bu günlerde toplu taşıma araçları çölde karşımıza çıkan vaha gibi. Ama kızgın güneşten kaçıp serinlemek umuduyla bindiğimiz otobüste klimanın çalışmamasıyla bazen hayal kırıklığı yaşayabiliyoruz.

Otobüs ve trenlerde klima kimin elinde?

Ya da günün nispeten serin bir saatinde bindiğimiz trende kendimizi derin dondurucuya girmiş gibi hissedebiliyoruz.

Yukarıdaki ifadeler gazetemize gelen okur şikayetlerinin ortak yakınması. Bildiğiniz gibi Olay Gazetesi’nde bu tür şikayet, dilek ve önerilerin yer aldığı bir köşe var: Söz Sizde.

Günay Yumruktay tarafından yönetilen Söz Sizde köşesinde bugün toplu taşıma araçlarını kullanan Bursalılar’ın klima şikayetlerine BURULAŞ’ın verdiği yanıt yer alıyor.

Vatandaşın klima şikayetine BURULAŞ’tan yanıt geldi

Günay Bey merhaba, 26.6.2018 tarihli köşe yazınız ile ilgili bilgilendirme yapma gereksiniminde bulunmaktayız.

İlgi ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

Günay Bey, BURULAŞ’a ait toplu taşıma otobüslerimiz de klima sistemi, araç içerisinde sürücümüz tarafından çalıştırılmaktadır.

kupur-002.jpgAraçtaki yolcu yoğunluğuna bağlı olarak hissedilen ısı gün içinde değişim gösterebiliyor. Nadiren gün içinde arızalanan klima sistemleri nedeniyle eldeki yedek araç durumuna göre araç değişikliğini yapmaya çalışıyoruz.

Günay Bey, araçlarımızın bakım ve onarımlarını sürekli yapıyoruz ancak yedek araç durumu yeterli olmaması halinde yolcularımız klima sistemi arızalı olan araçlarla servise devam edebilme durumunda kalabilmektedir.

Trenlerde ise klima sistemi otomatik olup, araç sisteme dâhil olduğunda aktif hale gelir. Tren kapılarının her açılışında kabinlere taze hava girişi olduğu zaman ve yolcu yoğunluğuna bağlı olarak kabinin ısısı ve hissedilen ısı sürekli değişim göstermektedir. Klima ayarlarını sürücülerimizin değiştirmesi veya kapatması söz konusu olmadığı gibi personellerimize her konuda eğitim ve bilgilendirme yapıyoruz.

Günay Bey, yaşanan durum neticesinde yolcularımızın ve sizlerin çözüm odaklı ilgili yaklaşımları, bizlere hizmet anlayışımızın iyileştirme odaklı çözüm fırsatı haline geldiği bilincini taşımamıza yardımcı oluyor.

İlgi ve alakanıza teşekkür eder yaşanan mağduriyetten dolayı özür dileriz. 

Saygılarımızla.

Caner ADSAY BURULAŞ Halkla İlişkiler

Söz Sizde Köşesi’nin tamamı için tıklayın…

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X