Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

1.Lig’de sıcak gelişme! Yine istifa etti…

Tuzlaspor Teknik Direktörü Taner Taşkın, ikinci kez çalıştırmaya başladığı Tuzlaspor’da Ümraniyespor yenilgisinin ardından aynı enerjiyi yakalayamadığını ifade ederek, istifa ettiğini duyurdu.

Tuzlaspor Teknik Direktörü Taner Taşkın, ikinci kez çalıştırmaya başladığı Tuzlaspor'da

Tuzlaspor Teknik Direktörü Taner Taşkın, ikinci kez çalıştırmaya başladığı Tuzlaspor’da Ümraniyespor yenilgisinin ardından aynı enerjiyi yakalayamadığını ifade ederek, istifa ettiğini duyurdu.

Taşkın, yaptığı açıklamada;

“İyi iş yapıp 38 puanla bu takımı bırakmıştım. Ardından 4 haftalık bir ayrılık yaşadık. Maalesef futbolda hiçbir zaman dün yok hep aynı başarıyı istiyorlar. Dönmemdeki etken oyuncuların ‘geri gel beraber olalım’ çağrısıydı. Geri dönmem hataydı. Bu şekilde dönüş yaptık. Aynı Tuzlaspor’u bulduğumu söyleyemem” dedi.


Avatar Seç KAPAT
Karacabey Belediyespor Başkanı Ekrem Senal, ilçenin ileri gelenlerine çağrı yaparak
Sıradaki Haber 2.Lig’deki Bursa kulübü satılık mı? Başkan Senal’dan hodri meydan