Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

3.Lig’deki Bursa ekibinden ilk transfer!

İkinci yarı öncesinde transfer çalışmalarına başlayan 3. Lig 1. Grup’taki temsilcimiz Bursa Yıldırımspor, 2. Lig ekiplerinden Nazilli Belediyespor’da forma giyen sağ bek Tamer Arıcı’yı kadrosuna kattı.

İkinci yarı öncesinde transfer çalışmalarına başlayan 3. Lig 1. Grup'taki

İkinci yarı öncesinde transfer çalışmalarına başlayan 3. Lig 1. Grup’taki temsilcimiz Bursa Yıldırımspor,

2. Lig ekiplerinden Nazilli Belediyespor’da forma giyen sağ bek Tamer Arıcı’yı kadrosuna kattı.

24 yaşındaki Tamer Arıcı, Başkan Ekrem Senal’ın da hazır bulunduğu Minareli Çavuş Tesisleri’ndeki törende sözleşme imzaladı.


Avatar Seç KAPAT
A Milli Futbol Takımı, 2026 Dünya Kupası'nda Paraguay’a 1-0 yenildi
Sıradaki Haber Dünya Kupası’na veda ettik!