Yönlendirilmesi yapılan talep ile ilgili en kısa sürede vatandaşlara geri bildirim yapılarak, bilgi aktarımı sağlanıyor.
2018 yılının ilk 5 ayında vatandaşlardan gelen 66 bin 419 çağrıyı cevaplayan Yıldırım Belediyesi Çağrı Merkezi, görüşmeleri kayıt altına alarak gerekli işlemleri kısa sürede tamamlayıp vatandaşlara talepleri hakkında bilgilendirmede bulundu.
Ayrıca bu süre içerisinde yazılı olarak alınan 3 bin 234 talep, öneri ve istek de, ilgili müdürlüklere bildirildikten sonra işlemler hakkında vatandaşlara geri bildirim yapılarak konu ile ilgili bilgilendirme sağlandı.
Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, “İlçemizde belediyemizin çözüm üretebileceği konular hakkında insanlarımızın kısa sürede talep ve önerilerini iletmesi amacıyla oluşturulan Yıldırım Çağrı Merkezi’mizde yılın her günü 24 saati kesintisiz hizmet veriyoruz. Amacımız hizmeti vatandaşın ayağına kısa süre içerisinde ulaştırabilmek” diye konuştu.