Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

A Milli Takım aşı oldu!

2020 Avrupa Futbol Şampiyonası’nda (EURO 2020) mücadele edecek A Milli Takımı’nın bazı oyuncuları ve teknik kadrosu, Antalya’da yeni tip koronavirüs (Covid-19) aşısı oldu.

2020 Avrupa Futbol Şampiyonası'nda (EURO 2020) mücadele edecek A Milli

Regnum Carya Golf & Spa Resort’un sahasında Teknik Direktör Şenol Güneş yönetiminde antrenmanlarını sürdüren oyuncular ve teknik heyet, Serik Devlet Hastanesine geldi.

Futbolcular Altay Bayındır, Rıdvan Yılmaz ve Umut Meraş ile teknik heyetten oluşan 11 kişilik kafileyi, başhekim Hüsnü Yusuf Kara karşıladı.

Hastanede ikinci dozları olan BioNTech aşılarını yaptıran A Milli Takımı kafilesi, işlemlerinin ardından kamp yaptıkları otele döndü.

Kafilenin dışında Cengiz Ünder de iki gün önce hastaneye gelerek aşısını yaptırmıştı.


Avatar Seç KAPAT
Fenerbahçe, UEFA Şampiyonlar Ligi ikinci eleme turunda Gornik Zabrze ile
Sıradaki Haber Fenerbahçe’nin UEFA Şampiyonlar Ligi’ndeki rakibi belli oldu