Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Ahmet Nur Çebi koronavirüse yakalandı

Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi’nin koronavirüs testi pozitif çıktı.

Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi'nin koronavirüs testi pozitif çıktı.

Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklama şöyle:

“Başkanımız Ahmet Nur Çebi’ye rutin kontroller gereği Covid-19 PCR testi yapılmış, test sonucunda pozitif bulguya rastlanmıştır.

İzolasyon ve tedavi sürecine derhal başlanan Başkanımız Ahmet Nur Çebi’ye geçmiş olsun dileklerimizi iletir, bir an önce sağlığına kavuşmasını dileriz.”


Avatar Seç KAPAT
A Milli Takım’ın Paraguay maçı öncesi meydanlardaki dev ekran organizasyonları
Sıradaki Haber 81 il için Milli maç kararı!