Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Ali Koç koronaya yakalandı!

Fenerbahçe, Başkan Ali Koç’un Covid-19 testinin pozitif çıktığını ve genel sağlık durumunun iyi olduğunu duyurdu.

Fenerbahçe, Başkan Ali Koç’un Covid-19 testinin pozitif çıktığını ve genel

Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı ve iş insanı Ali Koç, corona virüse yakalandı.

Fenerbahçe’den yapılan açıklamada, “Başkanımız Ali Koç’un dün gerçekleştirilen Covid-19 testi pozitif sonuç vermiştir.

Başkanımızın genel sağlık durumu iyi olup, izolasyon ve tedavi süreçlerine evinde devam edilmektedir” denildi.


Avatar Seç KAPAT
Teknik direktör Fatih Terim, A Milli Takım'ın Dünya Kupası serüvenini
Sıradaki Haber Fatih Terim’den çarpıcı A Milli Takım yorumu