Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Ali Koç’tan kötü haber!

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç’un Covid-19 testi pozitif çıktı. Fenerbahçe kulübü yaptığı paylaşımda, ” Başkanımız Ali Koç’un Covid-19 testi pozitif sonuç vermiştir. Başkanımızın genel sağlık durumu iyi olup; izolasyon ve tedavi süreçlerine evinde devam edilmektedir.” ifadelerine yer verdi.

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'un Covid-19 testi pozitif çıktı. Fenerbahçe kulübü

Fenerbahçe Kulubü, başkan Ali Koç’un koronavirüs testinin pozitif çıktığını duyurdu!

İŞTE O PAYLAŞIM

Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, “Başkanımız Ali Koç Hakkında Bilgilendirme Başkanımız Ali Koç’un Covid-19 testi pozitif sonuç vermiştir. Başkanımızın genel sağlık durumu iyi olup; izolasyon ve tedavi süreçlerine evinde devam edilmektedir.” ifadeleri kullanıldı.

AFAWFAWF

İKİNCİ KEZ YAKALANDI

Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç, 6 Nisan’da bir kez daha koronavirüse yakalanmıştı.


Avatar Seç KAPAT
A Milli Takım’ın Paraguay maçı öncesi meydanlardaki dev ekran organizasyonları
Sıradaki Haber 81 il için Milli maç kararı!