Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Bandırmaspor’da kadro dışı kararı

Spor Toto 1. Lig takımlarından Royal Hastanesi Bandırmaspor’da 3 oyuncunun kadro dışı bırakıldığı bildirildi.

Spor Toto 1. Lig takımlarından Royal Hastanesi Bandırmaspor'da 3 oyuncunun

Kulübün sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, “Profesyonel oyuncularımızdan Gökay Güney ve Veysel Sapan süresiz olarak kadro dışı bırakılmış ve kendilerine izin verilmiştir. Michel Landel ise bir sonraki karara kadar süreli olarak kadro dışı bırakılmış olup; antrenmanlarına takımdan ayrı planlanmış şekilde devam edecektir.” ifadesine yer verildi.


Avatar Seç KAPAT
Milli tenisçi Zeynep Sönmez, tek kadınlar kategorisinde katıldığı Eastbourne Açık'ın
Sıradaki Haber Zeynep Sönmez, Eastbourne Açık’ta çeyrek finale çıktı