Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Barcelona’nın yeni transferi pozitif çıktı

Barcelona Kulübünün ara transfer döneminde Manchester City’den aldığı ve bugün basına tanıttığı futbolcu Fernan Torres’in yeni tip koronavirüs (Covid-19) testinin pozitif çıktığı bildirildi.

Barcelona Kulübünün ara transfer döneminde Manchester City'den aldığı ve bugün

Kulüpten yapılan yazılı açıklamada, futbolcularından Fernan Torres ve Pedri’nin Covid-19 testlerinin pozitif sonuçlandığı, sağlık durumlarının iyi olduğu ve evde karantinaya alındıkları duyuruldu.

Torres, bugün Nou Camp Stadı’nda düzenlenen organizasyonda basına tanıtılmış ve aralarında kulüp başkanı Joan Laporta’nın da olduğu bazı yöneticilerle birlikte basın toplantısı düzenlemişti.

İspanyol futbolcu, tanıtımın bir bölümünde maske takmazken, takımla da ilk antrenmanına çıkmıştı.

AA


Avatar Seç KAPAT
Milli Takımlar Resmi Sağlık Sponsoru Medicana, A Milli Futbol Takımı’na
Sıradaki Haber Medicana’dan A Milli Takım’a destek