Barutçuoğlu AVM Genel Müdürü Çaycı:

Kastamonu’nun tek alışveriş merkezi olarak 9 yıldır Kastamonu halkına hizmet veren Barutçuoğlu Alışveriş ve Yaşam Merkezi, 2016 yılında 4 milyon ziyaretçiyi ağırlamayı hedefliyor.

Barutçuoğlu AVM Genel Müdürü Çaycı:

Kastamonu’da vatandaşların alışveriş yapmak ve vakit geçirmek için tercih ettiği adreslerin ilk sırasında yer alan Barutçuoğlu Alışveriş Merkezi yenilenen konsepti ile 2016 yılına merhaba demeye hazırlanıyor. Günlük ortalama 10 bin ziyaretçi girişi ile 2015 yılında 3 milyon 500 bin ziyaretçi ağırlayan Barutçuoğlu Alışveriş Merkezi 12-13 Aralık tarihlerinde 34 bin ziyaretçiye kapılarını açarak 2016 yılında 4 milyon ziyaretçi hedefliyor. ETKİNLİKLER GENÇLERE DE HİTAP EDİYOR Ulusal ve uluslararası markaların en önemli faaliyet alanlarından biri olarak yerli ve yabancı ziyaretçilere yılın 365 günü hizmet veren Barutçuoğlu Alışveriş Merkezi, 84 mağaza, 5 sinema salonu, çocuk treni, hatlı bowling ve çocuk oyunları salonu, açık ve kapalı otopark hizmeti ile Kastamonuluların tüm ihtiyaçlarını karşılayabilecek konumda bulunuyor. Kastamonu’nun sosyal ve kültürel faaliyetlerini yerine getirebilmelerine de olanak sağlayan Barutçuoğlu Alışveriş Merkezi, açıldığı günden beri gerçekleştirdiği faaliyetler ile adından sıkça söz ettirmeye başladı. Hafta sonları ziyaretçi sayısını ikiye katlayan Barutçuoğlu Alışveriş Merkezi, vatandaşların alışveriş yapmasının yanı sıra çocuklar ve gençler içinde çeşitli etkinliklerini içerisinde barındırarak ziyaretçi sayısını her geçen gün arttırmaya devam ediyor. “KASTAMONULULARA MÜKEMMELİYETİ SUNMAYA ÇALIŞIYORUZ” Kastamonu halkının uğrak merkezi, şehrin kalbi konumunda yer alan Barutçuoğlu Alışveriş Merkezi 9’uncu yılında Kastamonululara daha iyi hizmet verebilmek amacıyla yenilenme sürecine girdiğini ve yenilenme sürecini başarıyla tamamladığını ifade eden Barutçuoğlu Alışveriş Merkezi Genel Müdürü Caner Çaycı, “Barutçuoğlu Alışveriş Merkezi olarak açıldığı günden beri Kastamonululara mükemmeliyeti ‘Önce Müşteri Memnuniyeti’ sloganı ile hizmet vermeye çalışıyoruz. Alışveriş merkezimiz Kastamonu’da lokomotif görevini de üstelendi. Hem şehir içinden hem de şehir dışından gelen ziyaretçilerin güvenli, temiz ve hijyenik bir ortamda huzur içerisinde alışveriş yapmaları ve aileleri ile birlikte hoşça vakit geçirebilmelerini sağlamak amacıyla 50 personeli ile birlikte hizmet veriyoruz. ’Her geçen gün ‘daha iyisini nasıl yapabiliriz?’ sorusu doğrultusunda çalışmalarımızı sürdürüyoruz” diye konuştu. “KONSEPT DEĞİŞİKLİĞİ KASTAMONU’NUN İHTİYACINA CEVAP VERDİ” Göreve geldikleri günden itibaren yeni bir yapılanmaya gittiklerini ifade eden Çaycı, “Göreve başladığımız ilk günden bugüne kadar geçen süreç içerisinde odaklandığımız ilk nokta mali yapının düzeltilmesi oldu. Barutçuoğlu Alışveriş Merkezi 9 yılını doldurarak 10.yaşını kutlamaya hazırlanıyor. Bu noktada teknik olarak ömrünü tamamlamış olan malzemeleri değiştirdik. Mevcut giriş kapılarının yenileyerek yeni otomatik kayar kapılar ile değiştirdik. Lavaboların daha hijyenik olması için yeniden dizayn ettik. Fastfood bölümümüzde, işletmecilerimizin de desteği ile tam bir yenilenme sürecine giderek fastfood iç kısmı ve balkon kısmının yepyeni bir konsepte kavuşması sağladık. Fastfood yeni ve modern görünümüne kavuşarak, müşterilerimize aileleri ile birlikte daha konforlu bir ortamda, huzurlu ve güvenli bir alışveriş ortamı sağladık. Daha önceden fastfood bölümümüz fazla tercih edilmiyordu. Tercih edilmemesinde farklı sebepler vardı. Ancak bu sebepleri artık geride bıraktık. Yenileşme bize bazı avantajlar sağladı. Bu avantajlardan en önemlisi güvenlik konusu ile ilgili problemler minimize edilmesidir. Bu problemi aştığımız için müşteri profilimizde değişim yaşandı. Artık vatandaşlarımız aileleri ile birlikte yemek yiyip, hoşça vakit geçirebiliyorlar. Balkon kısmında yaptığımız konsept değişikliği Kastamonu’nun büyük bir ihtiyacına cevap verdi” dedi. “SOSYAL PROJELERİ ÖNEMSİYORUZ” Alışveriş kadar sosyal konulara da ağırlık verdiklerine dikkat çeken Barutçuoğlu Alışveriş Merkezi Genel Müdürü Caner Çaycı: “Kastamonu’da bir ilk olarak lavabolara çocuklarımız için lavabo ve tuvalet koyduk. Çocuklarımızın kendi kendilerine bu alışkanlığı kazanmalarını istiyoruz. Sosyal sorumluluk projesi adı altında bu uygulamayı hayata geçirdik. Alışveriş merkezimize gelen çocuklarımız kendi ihtiyaçlarını kendileri görerek bir nevi alışkanlık kazanmış olacaklar. Ayrıca zemin kat danışma bölümünden, 10.00 – 22.00 saatleri arasında alışveriş merkezimizde vatandaşlarımızın günlük kullanımları için bebek arabası ya da engelli misafirlerimiz için engelli arabası temin edilebiliyor. Bu hizmet için görevlilerimizden yardım istenmesi yeterli. Annelerimizin bebeklerinin tüm ihtiyaçlarını karşılayabilmeleri için Bebek Odamız bulunuyor. Aynı anda 2-3 annemiz odayı kullanabilmektedir. Bebek Odamız 2. Kat Fast Food bölümünde yer alıyor” diye konuştu. “SÜSLEME KONSEPTİNİ YILDA BİRKAÇ KEZ DEĞİŞTİRECEĞİZ” Barutçuoğlu Alışveriş Merkezi içersinde bulunan süslemelerin oluştururken göz estetiğini dikkate aldıklarını kaydeden Caner Çaycı: “Daha önceleri alışveriş merkezimizde oluşturulan süslemeler birkaç sene değiştirilmeden kalıyordu. Şemsiye konseptinin yüzü eskimeden değiştirdik. 14 Şubat’ta ise Sevgililer Günü konseptine geçeceğiz. Yılda birkaç kez Barutçuoğlu Alışveriş Merkezi’ndeki süsleme konseptini değiştireceğiz” şeklinde konuştu. “ULUSAL MAĞAZALARDAN YOĞUN İLGİ GÖRÜYORUZ” Barutçuoğlu Alışveriş Merkezi’nin özellikle üst bölümlerinin önceki zaman dilimleri içerisinde fazla tercih edilmediğini ancak gelinen noktada bu algının ortadan kalktığını söyleyen Genel Müdür Çaycı, yüzde 100 doluluk kapasitesi ile daha da kurumsallaşarak hizmet kalitelerini sürekli arttıracaklarını dile getirdi. Barutçuoğlu Alışveriş Merkezi içerisinde şu anda boş mağaza bulunmadığını belirten Çaycı, ulusal mağazaların Barutçuoğlu Alışveriş Merkezi içerisinde mağaza açmak için sırada beklediklerini, yoğun bir ilgi olduğunu ifade etti. “ÇEKİLİŞİMİZE 230 BİN MÜRACAAT OLDU” Barutçuoğlu Alışveriş Merkezi her yıl gelenekselleşen çekiliş kampanyasına da değinen Çaycı: “2015 yılı için çekiliş kampanyamızda sadece araba hediye ediyoruz. 5 Ocak’ta bu çekilişi güzel bir çalışma ile noktalamak istiyoruz. 2016 yılında inşallah farklı bir kampanya ile Kastamonuluların huzuruna çıkacağız. Şu ana kadar 212 bin civarında çekiliş başvurusu aldık. Çekiliş tarihine kadar bu rakamın 230 bin civarına ulaşmasını bekliyoruz. Çekilişimizi yöresel ses sanatçımız Abdullah Civliz ile gerçekleştireceğiz. Bunun haricinde çekilişimiz için Sinop, Boyabat, Karabük ve Çankırı’dan bile çok ciddi seviyede katılanlar var. Bu durum da gösterdi ki çekilişimiz çok geniş bir yelpazeye hitap ediyor” açıklamasında bulundu. “İNTERNET SİTEMİZ YENİ YÜZÜ İLE YAYINDA” Barutçuoğlu Alışveriş Merkezi’nin resmi internet sitesini de geliştirdiklerini ve yeni arayüz ile yayın hayatına başladığını belirten Barutçuoğlu Alışveriş Merkezi Genel Müdürü Caner Çaycı, yeni arayüzde alışveriş merkezinin 360 derece sanal tur ile gezilebileceğini kaydederek şöyle konuştu: “Eski internet sitemiz ihtiyaca cevap vermiyordu. İnternet sitemizi değiştirerek bazı yenilikler getirdik. Özellikle şehir dışından sitemize girecek olan ziyaretçilerimiz ulaşmak istedikleri bilgiye daha kolay ulaşabilecekler. Sinema bölümünü tamamen online hale getirdik. Vizyondaki filmleri merak eden vatandaşlarımız sitemizi ziyaret ettiklerinde istedikleri filmin her türlü bilgisine erişebilecek. Ve ayrıca hem alışveriş merkezimizin kampanyalarına hem de alışveriş merkezimin bünyesinde bulunan mağazalarımızın özel kampanyalarına ulaşmak artık daha kolay olacak.”

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X