Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Başkan Aydın’dan örnek uygulama

Yenişehir Belediye Başkanı Davut Aydın, kendisine hayırlı olsun ziyareti için gelen vatandaşlar tarafından getirilen çiçekleri satarak, gelirini Engelliler Derneği’ne bağışlıyor. 

Yenişehir Belediye Başkanı Davut Aydın, kendisine hayırlı olsun ziyareti için

Başkan Davut Aydın, “Gelen iş adamlarımıza, arkadaşlarımıza bu çiçeklerin buradan ücret karşılığında satışını yapacağız, fakat ücreti biz almayacağız. İlk gün açıkladığım gibi zihin ve beden engellilerin hesap numarasına para yatıracaklar. Ben elden para almam, biz çiçeği vereceğiz, hesap numarasını da vereceğiz, gönüllerinden ne kopuyorsa oraya yatıracaklar. Bunda herhangi bir zorlama yoktur. Onlar daha önemli. Bize gördüğünüz gibi fazla çiçek geldi, gönderenlere de ayrıca teşekkür ediyorum. İnşallah biz de vatandaşımızı memnun ederiz” dedi. 


Avatar Seç KAPAT
Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından şehri afetlere karşı daha hazır ve
Sıradaki Haber Bursa’da önemli zirve: İşte kentin afet planı!