Başkan Bozbey, sosyal medyadan yaptığı paylaşımda, “Bursa en uzun gecelerinden birini yaşıyor. Saatlerdir aralıksız çalışıyoruz, çalışacağız. Dualarınızı esirgemeyin” ifadelerini kullandı.
https://x.com/mustafabozbey/status/1949559734563979613
Harmancık’ta devam eden orman yangınını kontrol altına alma çalışmaları son sürat devam ederken, bölgede yer alan Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, durumun ciddiyetini belirterek “Bursalılara, Bursa en uzun gecelerinden birini
yaşıyor.Dualarınızı esirgemeyin” mesajını verdi.

Başkan Bozbey, sosyal medyadan yaptığı paylaşımda, “Bursa en uzun gecelerinden birini yaşıyor. Saatlerdir aralıksız çalışıyoruz, çalışacağız. Dualarınızı esirgemeyin” ifadelerini kullandı.
https://x.com/mustafabozbey/status/1949559734563979613