Başkan Bozbey, sosyal medyadan yaptığı paylaşımda, “Bursa en uzun gecelerinden birini yaşıyor. Saatlerdir aralıksız çalışıyoruz, çalışacağız. Dualarınızı esirgemeyin” ifadelerini kullandı.
https://x.com/mustafabozbey/status/1949559734563979613

Başkan Bozbey, sosyal medyadan yaptığı paylaşımda, “Bursa en uzun gecelerinden birini yaşıyor. Saatlerdir aralıksız çalışıyoruz, çalışacağız. Dualarınızı esirgemeyin” ifadelerini kullandı.
https://x.com/mustafabozbey/status/1949559734563979613