Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Başkan Mustafa Bozbey, Harmancık’ta

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, ‘Başkan Bozbey Burada’ projesi kapsamında Harmancık’a gitti. Başkan Bozbey, ilçede çeşitli ziyaretler gerçekleştirdi.

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, ‘Başkan Bozbey Burada’ projesi

Sorunların yerinde çözümü ve katılımcı belediyecilik anlayışını yaygınlaştırmak amacıyla başlattığı ‘Başkan Bozbey Burada’ projesi kapsamında, Harmancık’ta bir dizi ziyaretlerde bulundu..

KAYMAKAMA ZİYARET

Başkan Bozbey’in ilk durağı Harmancık Kaymakam Vekili Sevde Nur Mantı oldu.

Bozbey, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda ziyareti şu ifadelerle duyurdu:

“Başkan Bozbey Burada programımızın ilk durağı olan Harmancık Kaymakamlığı’nda Kaymakam Vekili Sevde Nur Mantı’yı ziyaret ettik.

Sayın Kaymakam Vekilimize nazik karşılamaları ve misafirperverliği için teşekkür ediyorum.”

BAŞKAN ARIKAN’A ZİYARET

Mustafa Bozbey’in ikinci durağı ise Harmancık Belediyesi oldu.

Burada, Harmancık Belediye Başkanı Haşim Ali Arıkan’ı ziyaret eden Başkan Bozbey, ziyarete ilişkin sosyal medya hesabından şu paylaşımı yaptı:

“Başkan Bozbey Burada programımız kapsamında Harmancık Belediye Başkanımız Haşim Ali Arıkan’ı ziyaret ettik.

Her ilçemize eşit hizmet anlayışımızla başladığımız Başkan Bozbey Burada Programımız kapsamında, Belediye Başkanımızın taleplerini yerinde dinleyip, yakından takip ederek çözüm üretmek bizler için oldukça önemli. Bu kapsamda bütüncül bir anlayışla ürettiğimiz çözümlerle hemşehrilerimizi destekleme ve sosyal belediyeciliği her ilçeye götürme kararlılığındayız.

Kıymetli Başkanımıza nazik karşılamaları ve misafirperverliği için yürekten teşekkür ederim.”

HARMANCIK MUHTARLARINA ZİYARET

İlçede ziyaretlerini sürdüren Mustafa Bozbey’in bir sonrakli durağı ise Harmancık Muhtarlar Derneği Başkanı Mustafa Gülşen ve muhtarlar oldu.

Ziyareti sosyal medya hesabından duyuran Bozbey, şu ifadeleri kullandı:

“Harmancık Muhtarlar Derneği Başkanı Mustafa Gülşen ve muhtarlarımızı ziyaret ederek, muhtarlarımızın öneri ve taleplerini dinledik.

Sorunları mahalle ve köylerimizde yakından takip edip çözüm üretme anlayışımızla, muhtarlarımızın önerilerini önemsiyoruz. Bu anlamda muhtarlarımızla birlikte, ilçelerimizin gelişimine katkı sağlamak için her türlü desteği vermeye devam edeceğiz.”

gy4cayvwoaasevw

ESNAFLA BİR ARAYA GELDİ

Başkan Mustafa Bozbey, daha sonra ise ilçedeki pazar esnafıyla bir araya geldi. Sosyal medya hesabından ziyarete ilişkin paylaşım yapan Bozbey, şu ifadeleri kullandı:

“Harmancık ilçemizde pazar esnafımızla bir araya geldik. Yerel kalkınmanın ve sosyal dayanışmanın temelini oluşturan esnaflarımızın daima yanındayız. İşlerini geliştirmeleri, daha güçlü bir ekonomi yaratmaları ve ilçemizin büyümesine katkı sunmaları için her türlü desteği vermeye devam edeceğiz.”

İşte Mustafa Bozbey’in Harmancık’taki ziyaretlerinden fotoğraflar…

gy30whmxiaa


Avatar Seç KAPAT
Bursa'da kurulan Agora Antika Pazarı, 10 yaşında. Türkiye'nin birçok ilinden
Sıradaki Haber Bursa’daki bu pazarda anılarınız var