Bazı sitelere erişim engeli

Türkiye’de yayın yapan pek çok haber sitesine TİB tarafından erişim yasağı getirildi.

Bazı sitelere erişim engeli

Gece geç saatlerde Kürdistan Bölgesel Yönetimi’ne yakın Rudaw, Erbil merkezli BasNews Dicle Haber Ajansı (DİHA), Hawar Haber Ajansı (ANHA) Özgür Gündem gazetesi, Yüksekova Haber, Sendika.org, RojNews internet sitelerine erişim engellendi. 

Rudaw’ın internet sitesinde, “Türkiye, Rûdaw Medya Grubu’nun internet sitesine, “idari tedbir” amaçlı erişim yasağı getirdi” denildi.

Söz konusu kaynaklara Türkiye’de ulaşmak isteyen internet kullanıcıları, “Mahkeme kararı ile engellendi” yazısıyla karşılaşıyor.

HABERİ PAYLAŞ
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X