Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Beşiktaş’tan Devler Ligi’ne kötü start!

3 yıllık aranın ardından yeniden Şampiyonlar Ligi’nde boy gösteren Beşiktaş, C Grubu’ndaki ilk maçında Borussia Dortmund 2-1 mağlup oldu…

3 yıllık aranın ardından yeniden Şampiyonlar Ligi'nde boy gösteren Beşiktaş,

UEFA Şampiyonlar Ligi C Grubu’nda mücadele eden Beşiktaş’ın serüveni başladı. Siyah-beyazlılar ilk sınavına Borussia Dortmund karşısında çıktı.

Vodafone Park’ta oynanan zorlu mücadeleyi Alman temsilcisi Borussia Dortmund 2-1 kazandı.

Borussia Dortmund’a galibiyeti getiren golleri 20. dakikada Bellingham ve 45+3. dakikada Haaland kaydetti. Beşiktaş’ın tek sayısı ise 90+4. dakikada Montero’dan geldi.

Bu sonuçla Borussia Dortmund, Devler Ligi’ne 3 puanla başlarken temsilcimiz Beşiktaş ise ilk maçından puan çıkaramadı.

Beşiktaş’ta sakatlığı bulunan Kevin Nkoudou, Umut Meraş, Domagoj Vida ve Alex Teixeira bu mücadelede forma giyemedi.


Avatar Seç KAPAT
Dünya Kupası'nda turnuvalar geçiyor ama bazı gelenekler renklenerek devam ediyor.
Sıradaki Haber Dünya Kupası’nda moda yine değişmedi: İkonik saç akımına milliler de katıldı