Bilinçli tüketilirse çok faydalı

Kırmızı et, düzenli ve planlı tüketilirse kalbi koruyor, bedene enerji veriyor ve aşırı kilo alımını da engelliyor. Sağlıklı beslenmenin yapı taşlarından en önemlisi olan protein kaynağı kırmızı et tüketiminin şifrelerini sizler için sıraladık.

Bilinçli tüketilirse çok faydalı

Faydaları

1-) Çinko minerali sayesinde enzim üretimini sağlar

 

2-) Barındırdığı aminoasit sayesinde kas yapımında etkilidir.

 

3-) Kemik güçlenmesi ve uzamasını hızlandırır.

 

4-) Direnci artırma etkisi sayesinde enfeksiyon sonrası iyileşimeyi kolaylaştırır.

 

5-) Vitamin B12 sayesinde unutkanlığı önler, Alzheimer riskini azaltır.

 

6-) Bütün diyet ve spor programlarında temel beslenme ürünüdür. Kilo vermede gereklidir.

 

7-) Yağsız kırmızı et zayıflamaya yardımcı olur.

Pişirimi

a-) Haşlayarak pişirme her zaman proteini korur.

 

b-) Ateşten belirli mesafelerde uzakta pişirim vitamini saklar.

 

c-) Kuyruk yağı gibi zararlı yağlardan arındırılarak pişirilmelidir.

 

d-) Hafif pişmiş kırmızı et yanında yenilen taze salata etin içeriğindeki demirin korunmasını sağlar.

Kaynağı

* Her gün az miktarda düzenli tüketim enerjimizi korumamıza fayda sağlar.

 

* Kanımızın temel yapısı alyuvar kırmızı ette bolca bulunan demir sayesinde üretilir

 

* Ette var olan B12’yi başka besinlerden almak zordur.

 

* Sindirimi kolay olduğu için doğal bir mucize gibi çalışır.

Tüketilmezse

– Hafıza kaybı

 

– Gözde işlev kayıpları

 

– Yorgunluk ve uykusuzluk sorunları belirebilir

 

– Zeka geriliği ve muhakeme sorunları çıkabilir

 

– Kemik yapısı güçsüzleşebilir

 

– Sinir problemleri ve psikolojik bozukluklar baş gösterebilir

 

Kaliteli yaşamın ve başarılı bir geleceğin şifreleri kırmızı ette gizli.

 

Et ve et ürünlerinin az ama düzenli tüketimi sayesinde daha rafine bir yaşam mümkün.

 

HABERİ PAYLAŞ
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X