Aydın, yazısında şu ifadeleri kullandı:
31 Mart yerel seçimleri sonrası Bursa’nın yerel yönetimlerinde farklı yönetim anlayışları ve projeler hayata geçiriliyor. Öncesinde kadrolarda büyük değişimler gerçekleştirildi. Bir yandan da, belediyelerin çalışanlarına dönük işten çıkarmalar sürüyor.
Bunlar devam ederken, Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden BURFAŞ’ın en çok rağbet gören kimi sosyal tesislerinde de bir yönetim boşluğundan bahsediliyor.
Dün Bayram Uyar adlı okurumuz BURFAŞ’ın Gemlik’teki Atatepe Sosyal Tesisleri’nde yaşadığı ve muhatap bulunmadığı aksaklıkları elektronik postamıza yazmış.
Uyar mesajında şunlara yer vermiş:
“Atatepe sosyal tesisleri ile ilgili yaşadığımız sıkıntıyı paylaşmak istiyorum. Sosyal tesisin kalitesini bilmeyen yoktur. Son gittiğimde rezalet denilecek kadar beter bir durum var. Personel yetersiz ve ilgisiz. Servis berbat. Gelen yemek kalitesiz. Kasa da ödeme yapmaya gittiğimde şikâyet edecek müdür yok. Personel yönetim değişikliği sebebi ile yapacak bir şeyimiz yok, talebimiz dikkate alınmadı bile. Siz de şikâyet edin diyor.”
Okurumuz, buranın birilerine devredilebileceği endişesini de taşıyor ve şunları ekliyor:
“Deniz manzaralı burası sanırım başkalarına verilecek. Ben vatandaş olarak bunu dile getiriyorum, ancak muhatap alınmıyorum.”
Atatepe’nin, Büyükşehir Belediyesi’nin Bursa’daki en gözde sosyal tesislerinden biri olduğunu biliyoruz. Burada okurumuzun dile getirdiği aksaklığa BURFAŞ’ın yeni yönetimi acilen müdahale etmeli.
Sadece burada değil, diğer tesislerde de buna benzer şikâyetler var ise önlemler alınmalı. Eğer, buraların gözden çıkarılması söz konusu ise, bunun da bir an evvel Bursa kamuoyu ile paylaşılması gerekir.
Bursalıların gönül rahatlığıyla, ailecek gidip ucuz ve kaliteli yemek yediği bu mekânlar kentli için korunmalı.
Bursa’da bir yandan vatandaşın ucuz yemek yemesi için İstanbul modeli lokantalar açılırken, var olan ve bugüne kadar hizmet kalitesinden taviz verilmeyen sosyal tesislerin de kıymeti bilinmeli.
Olay Gazetesi Yazarı İhsan Aydın’ın yazısının tamamı için tıklayın…
Ve şöyle bir durum var 2017 2018 yılına kadar her yalova’dan Bursa’ya dönüşte mutlaka uğrar işte bir yemek yer ya da bir çay içerdik TÜVTÜRK muayeneleri haricinde o seneye kadar yaşadığım kalitenin o sene itibarıyla sıfıra düşmesi çok kötüydü gerçekten sonra bir daha zaten balık falan da yemedik yazık çürüyor resmen Zaten sürekli personel değişmeye başlamıştı o dönem ondan sonra işte belirli şeyleri müdürü var mı belirtebilir miyiz işte bu böyle geldi bu eksik geldi işte yazın formunuzu bırakın falan yaptılar böyle değişik. Yani tek temennim şu anki yönetimin buraları el atıp gerçekten eski hak ettikleri değere kavuşturmaları.
Evet maalesef hizmet kalitesinde düşüşü son ziyaretimde ben de gözlemledim. Yediğimiz köfteden, şekeri olmayan tatlıdan, kirli çay bardağına kadar yakınen üzülerej şahit oldum. Böyle olmaması gerekiyor, kalitenin daha yukarı gitmesi beklenirken daha kötü olması hiç iyi olmadı.
yemekler iyice kalitesizlesmis acin Google’dan yorumlari okuyun geçen sefer bende bı balık yiim dedim guvecte bu kadar lezzetsiz saçma bi dil balığı yapılamaz eskiden böyle değildi ayni şekilde köfte vs de bozmuş ustadan mı neyden kaynakli bilemem ama berbat paramiz çöpe gitti
Parti tüzüğünde halk için yararlı bulunan tesislerin özel sektöre satılması düşünülemez. Diye düşünüyorum. Face’de her gün boy gösteren yöneticilerin ilgileneceğini düşünüyorum. Kutlamaları kabule bir ara verirse tabii.
Şahsen bir bursalı olarak ben gitmemekteyim yer konum itibari ile mükemmel fakat bayram uyar adlı okuyucuya katılıyorum servis berbat personel yetersiz ve yıllardır böyle neden buraya personel alınmadığını ve atanmadığını anlamış değilim zarar edecek bir işletme değil mevcut hükümete şeker fabrikasını neden sattın kağıt fabrikasını neden sattın diye sitem edilirken siz neden 500 metre kare tesisi elden çıkaracakmış gibi hareket ediyorsunuz biran önce yapılması gereken neyse yapın ve bizde bir bursalı olarak ailemizle gönül rahatlığında gidelim şehir dışından gelen misafirlerimizi götürelim ve bursamıza katkımız olsun
Bu notu size Yazıp atan yalan söylüyor. Biz hep gidiyoruz.Personel evet az kabul. Ama bu onların suçumu
suç yönetimin 3 5 kuruş fazla olsun diye eleman almıyorsa, personel neylesin. Ammaaa olan personel de Elinden geleni yapıyor. Gayet profesyonel, güler yüzlü ilgililer. Ürün fena değil. Ama kötü ürün persolin suçumu. şikayeti yönetime yönelik yapın. Garibim personel ne yapsın.
Dobruca’daki tesis gayet güzel işletiliyor,bir aksaklık görmedik.Personel de ilgili.Mudanya sahildeki tesis de iyiydi.Özellikle şefleri sıra bekleyen halkın yerlestirilmesinde arı gibi çalışıyordu.Sadece ben yediğim mezgiti beğenmedim.
Dün akşam Burfaşın değirmen tesislerinde ikisi açık dört çay istedik başlangıçta sipariş için yarım saat geçti. Siparişten bir süre sonra çay geldi ikisi açık olacak dedik masaya bir çay bıraktı sonra iki çay geldi geçen süre kırk dakika yaz günü akşam ondan sonra şipariş almadıklarını saat 10,30 tesisi kapandığını ifade ettiler. Dört çayı veremeyen bir işletme haline dönüşmüş.
Yemekler lezzetli ücret gayet makul… çalışanlar gayet iyi..ben burfas tesislerini terci ediyorum artık..başka mekanlar resmen kazikliyorlar bizi..ben burfas hizmetinden memnunum.memnun olmayan başka mekana gitsin farklı görsün..
Yemek sonrası ŞEF garsondan çay istediğimde, “şu an sistem yok, veremiyoruz” cevabıyla karşılatığım, gittiğime bin pişman olduğum mekan.
Tesisin halkicin dahada yararlı duruma getirilmesi. dilegimizdir
Gemlik ATA Tepe Sosyal tesislerinin acilen işletme,bakım ve tesisin eskisindende daha güzel hizmet vermesi için acilen girişimde bulunulmasını bir vatandaş olarak istiyor ve temenni ediyorum.